O projekcie

Wirtualna Przymierzalnia w www.venashop.pl - Przyszłość Zakupów Odzieży Stała się Rzeczywistością

P.P.H.U. Vena Jadwiga Stachura prezentuje przełomowy projekt "Wirtualna Przymierzalnia", który korzystając z najnowocześniejszych technologii, takich jak machine learning (czyli uczenie maszynowe – proces, w którym komputery uczą się na podstawie dostarczonych danych), skanowanie 3D oraz sztuczna inteligencja, umożliwi klientom dokładne dopasowanie odzieży do ich sylwetki bez konieczności jej fizycznego przymierzania.

1. Etap
Sukcesem zakończyliśmy pierwszy etap prac nad projektem, który objął tworzenie automatycznych urządzeń skanujących w postaci nowoczesnych kapsuł. Klient wchodząc do nich jest skanowany, a specjalnie zaprojektowane oprogramowanie przelicza wymiary sylwetki ze skanów 3D. Opracowaliśmy również oprogramowanie pozwalające na zautomatyzowane „zdejmowanie” rzeczywistych wymiarów odzieży na podstawie zdjęć.

2. Etap
Aktualnie realizujemy drugi etap projektu, który zakłada integrację z sklepem venashop.pl. Po skanowaniu sylwetki, system automatycznie proponuje klientowi odzież, która będzie idealnie dopasowana do jego ciała. To wyjątkowa funkcjonalność, która zrewolucjonizuje zakupy online!

Dalsze Planowanie
Wizja "Wirtualnej Przymierzalni" jest długofalowym planem, w którym centrum innowacji R&D będzie kontynuować rozwijanie zaawansowanych technologii. Dzięki zbieranym danym, będziemy rozwijać algorytmy uczenia maszynowego, które umożliwią tworzenie personalizowanego awatara 3D przy użyciu kamery w telefonie. Planujemy również stworzyć model sztucznej inteligencji - nasz "wirtualny stylista", który dopasuje odzież nie tylko na podstawie rozmiaru, ale również typu sylwetki, trendów i preferencji klienta.
Innym kierunkiem, w którym podąża nasz zespół, jest praca nad systemem digitalizacji 3D ubrań. W przyszłości klient będzie miał możliwość wraz z zakupem odzieży tworzyć swoją "wirtualną szafę", a jego awatar będzie mógł być wykorzystywany w grach czy metaverse.
Zapraszamy do venashop.pl, aby doświadczyć tej rewolucji w świecie zakupów. Nasza wizja łączy fizyczny świat zakupów z wirtualnym, tworząc niespotykane do tej pory doświadczenia zakupowe. Nasze nowatorskie podejście pozwali również niezależnym projektantom na skanowanie zaprojektowanych przez siebie ubrań, wpisując się w koncepcję "phygital" – połączenia świata fizycznego z cyfrowym.


Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19

Kampania reklamowa w ramach projektu pt.: „Vena – Twój wirtualny awatar” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPOWSL 2014-2020
Projekt realizowany przez firmę PPHU VENA